Jakie korzyści daje content marketing?

Content marketing to, najogólniej mówiąc, działania skupiające się na dystrybucji w Internecie wartościowej treści, czyli contentu. W przeciwieństwie do doraźnych kampanii marketingowych content marketing służy bardziej długofalowym celom, takim jak tworzenie zaufanego grona odbiorców czy też promocja naszej marki.

Jakie korzyści daje content marketing?

Spis treści

  1. Jakie działania wchodzą w zakres content marketingu?

Content marketing to, najogólniej mówiąc, działania skupiające się na dystrybucji w Internecie wartościowej treści, czyli contentu. W przeciwieństwie do doraźnych kampanii marketingowych content marketing służy bardziej długofalowym celom, takim jak tworzenie zaufanego grona odbiorców czy też promocja naszej marki.

Jakie działania wchodzą w zakres content marketingu?

Nazwa „content marketing” odsyła bezpośrednio do „treści” – za treść w tym przypadku uchodzi nie tylko słowo pisane, ale także wszelkie materiały audiowizualne. Contentem, jaki jest rozwijany w ramach marketingu treści, są więc zarówno tradycyjne artykuły blogowe i sponsorowane, opisy produktów i kategorii, ale także – posty na media społecznościowe, wszelkie zdjęcia, infografiki, wykresy oraz interaktywne materiały: filmy, czaty czy na przykład quizy.

Prowadzenie bloga firmowego jako przykład marketingu treści.

MARKETING TREŚCI – NAJWAŻNIEJSZE ZALETY

Działania związane z content marketingiem mają nieco inne cele niż doraźne działania promocyjne. Ich e

Bezpłatna konsultacja - pozycjonowanie stron

Brzmi ciekawie? Sprawdźmy wspólnie czy to ma sens w Twojej firmie.

Umów bezpłatną konsultację