Content marketing to, najogólniej mówiąc, działania skupiające się na dystrybucji w Internecie wartościowej treści, czyli contentu. W przeciwieństwie do doraźnych kampanii marketingowych content marketing służy bardziej długofalowym celom, takim jak tworzenie zaufanego grona odbiorców czy też promocja naszej marki.
Jakie działania wchodzą w zakres content marketingu?
Nazwa „content marketing” odsyła bezpośrednio do „treści” – za treść w tym przypadku uchodzi nie tylko słowo pisane, ale także wszelkie materiały audiowizualne. Contentem, jaki jest rozwijany w ramach marketingu treści, są więc zarówno tradycyjne artykuły blogowe i sponsorowane, opisy produktów i kategorii, ale także – posty na media społecznościowe, wszelkie zdjęcia, infografiki, wykresy oraz interaktywne materiały: filmy, czaty czy na przykład quizy.

Prowadzenie bloga firmowego jako przykład marketingu treści.
MARKETING TREŚCI – NAJWAŻNIEJSZE ZALETY
Działania związane z content marketingiem mają nieco inne cele niż doraźne działania promocyjne. Ich e