Copywriting

Tworzymy sprzedażowe treści na Twoją stronę internetową

Niech treści na Twojej stronie wpływają na odbiorcę!
Dzięki odpowiednio stworzonym tekstom możesz wzbudzić konkretne emocje, zainteresować odbiorcę, a także skłonić do decyzji zakupowej.
Konwertujące treści determinują obraz Twojej marki.

Chcę treści, które konwertująChcę treści, które konwertują
Nasz zespół

Komunikacja za pomocą treści

Nasza filozofia zakłada, że system komunikacji na stronie internetowej tworzą nie tylko teksty, ale także grafiki, zdjęcia i inne elementy. Odpowiednio dobrana grafika może przekazać więcej niż niejeden tekst, niejednokrotnie też doskonale ilustruje lub wzmacnia to, co mieści się w słowach. Jeśli chcesz zbudować wyrazisty przekaz, który trafi prosto do Twoich odbiorcówzatrzyma ich przy Tobie na dłużej, skorzystaj  z naszych usług.

Co otrzymujesz od nas?

Treści do wybranych sekcji Twojej strony lub też na całą witrynę

Zaprojektujemy napisy na przyciskach call to action, aby skutecznie przyciągały uwagę użytkowników

Treści dla specjalistycznej branży

Nasi copywriterzy pisali już niemal na wszystkie tematy, a gruntowny research pozwalający zgłębić arkana każdej dziedziny to ich specjalność

Treści na blog frmowy

Wyszukamy interesujące tematy, przygotujemy harmonogram publikacji, stworzymy wartościowe, merytoryczne wpisy, do których dobierzemy atrakcyjne grafiki, a następnie opublikujemy artykuły na Twoim blogu oraz - jeśli masz  życzenia - w Twoich mediach społecznościowych.

Dlaczego warto nas wybrać?

Tym, co odróżnia nas od innych agencji copywriterskich, jest fakt, że nie patrzymy na treści w oderwaniu od layoutu witryny, ale dostrzegamy wzajemną współpracę tych dwóch elementów – z jednej strony teksty powinny się idealnie w niego wpasowywać, z drugiej design powinien je jak najbardziej eksponować. Tylko wzajemne uzupełnianie się tych dwóch obszarów może skutkować powstaniem przemyślanej i spójnym pod każdym względem strony www.

Przygotujemy dla Ciebie konwertujące treści

Umów bezpłatną konsultację

Zobacz jak wygląda proces copywritingu

01
Umów się na rozmowę

Skontaktuj się z nami - tutaj rozpoczyna się #więcej

02
Copywriter

Dobierzemy copywritera, który specjalizuje się w Twojej branży

03
Analiza

Poznamy firmę i jej ofertę, a także przeanalizujemy konkurencję i grupę docelową

04
Twoje copy

Opracujemy treści wspierające działania SEO

Blog firmowy

najlepszy sposób na zbudowanie autorytetu w swojej branży

Podziel sie wiedzą

Szczególne miejsce wśród tekstów na stronie internetowej zajmuje blog firmowy. Możesz podzielić się na nim gromadzoną przez lata wiedzą oraz przedstawić swój punkt widzenia.

Stwórz wizerunek eksperta

Poza kwestiami merytorycznymi blog ma też duże znaczenie wizerunkowe – dobrze prowadzony poradnik stworzy Twój wizerunek eksperta w swojej branży, kogoś, kto posiada rzetelną wiedzę i autorytet.

Dziel się treścią w Social Mediach

Czytelnicy Twojego bloga, chcąc podzielić się Twoimi wysokiej jakości treściami, mogą zacząć się nimi dzielić w swoich mediach społecznościowych, co przyniesie kolejną niezwykle istotną korzyść – dowiedzą się o Tobie kolejne osoby i poszerzysz swoje internetowe zasięgi.

Pozycjonuj swoją stronę

Prowadzenie bloga firmowego to doskonałe narzędzie do pozycjonowania Twojej strony. Wartościowy, merytoryczny content to gwarancja, że Twój blog polubią także roboty Google, które zadbają o podniesienie pozycji Twojej witryny w rankingu wyszukiwarki.

W czym możemy Ci jeszcze pomóc?

Przyrządy do projektowania

Tworzone przez nas strony internetowe to idealne narzędzie sprzedażowe zwiększające konwersję w klientów. Są dostosowane pod SEO oraz zapewniają wyjątkowe doświadczenie użytkowników. dowiedz się więcej

Strzała trafiona w sam środek celu

Skupiamy się na przystosowaniu strony pod optymalizację SEO, tak aby była ona widoczna w sieci.  dowiedz się więcej

Przyrządy do projektowania

Wizytówka Twojej firmy, jaką niezaprzeczalnie jest logo, powinna być przemyślana, dostosowana do branży i przede wszystkim - zapadająca w pamięci. Razem z całą identyfikacją wizualną tworzy spójną całość i oddaje charakter firmy. dowiedz się więcej

Wypełnij formularz, a przygotujemy dla Ciebie konwertujące treści

Przygotujemy teksty na stronę, które zwiększą Twoją sprzedaż.

Oczekiwanie na dane z serwera.

Case study

zobacz jak zadbaliśmy o wartościowe treści

Identyfikacja wizualna marki oraz strona internetowa podkreślająca indywidualne podejście do klienta oraz wysoką jakość usług firmy.

Zobacz efekty

Kompleksowa realizacja pozwalająca na zaprezentowanie zespołu specjalistów oraz przedstawienie usług specjalistycznej branży.

Zobacz efekty

Copywriting

Copywriting polega, krótko mówiąc, na tworzeniu treści. Szczególnym przypadkiem jest tworzenie contentu na stronę internetową – wówczas teksty są elementem większego systemu komunikacji. Warto o tym wiedzieć, aby to, jak się porozumiewamy z użytkownikiem naszej strony nie było dziełem przypadku, lecz stanowiło przemyślaną strategię budowania swojego wizerunku i wchodzenia w interakcję z odbiorcą. 

 

Komunikacja

Nasza filozofia zakłada, że system komunikacji na stronie internetowej tworzą nie tylko teksty, ale także grafiki, zdjęcia i inne elementy. Odpowiednio dobrana grafika może czasem przekazać więcej niż niejeden tekst, niejednokrotnie też doskonale ilustruje lub wzmacnia to, co mieści się w słowach. Jeśli zależy Ci na czymś więcej niż na wypełnieniu strony niewiele wnoszącymi zdaniami – chcesz zbudować wyrazisty przekaz, który trafi prosto do Twoich odbiorców i zatrzyma ich przy Tobie na dłużej, zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Blog firmowy

– najlepszy sposób na zbudowanie autorytetu w swojej branży

Szczególne miejsce wśród tekstów na stronie internetowej zajmuje blog firmowy. Możesz na nim podzielić się swoją gromadzoną przez lata wiedzą oraz przedstawić swój punkt widzenia. Poza kwestiami merytorycznymi blog ma też duże znaczenie wizerunkowe – dobrze prowadzony poradnik stworzy Twój wizerunek eksperta w swojej branży, kogoś, kto posiada rzetelną wiedzę i autorytet. Czytelnicy bloga, chcąc podzielić się Twoimi wysokiej jakości treściami, mogą zacząć się nimi dzielić w swoich mediach społecznościowych, co przyniesie kolejną niezwykle istotną korzyść – dotrzesz do kolejnych osób i poszerzysz swoje internetowe zasięgi.

Prowadzenie bloga firmowego jest także korzystne z technicznego punktu widzenia – to doskonałe narzędzie do pozycjonowania Twojej strony. Nasycanie wpisów frazami kluczowymi, zadbanie o poprawną strukturę nagłówków, atrakcyjne formatowanie, a przede wszystkim – wartościowy, merytoryczny content zawierający sprawdzone informacje – to gwarancja, że Twój blog polubią nie tylko czytelnicy, ale także roboty Google, które zadbają o podniesienie pozycji witryny w rankingu wyszukiwarki.

Nie masz czasu na prowadzenie bloga firmowego? Nic straconego! Oferujemy kompleksowe usługi z zakresu prowadzenia bloga na Twojej stronie. Wyszukamy interesujące tematy, przygotujemy harmonogram publikacji, stworzymy wartościowe, merytoryczne wpisy, do których dobierzemy atrakcyjne grafiki, a następnie opublikujemy artykuły na blogu oraz – jeśli masz życzenie – w Twoich mediach społecznościowych. Niczym nie musisz się przejmować – blog będzie rósł i przysparzał Ci kolejnych odbiorców, a Ty w tym czasie możesz zająć się prowadzeniem swojego biznesu. Dzięki naszej profesjonalnej obsłudze Twój blog będzie wartościowym miejscem dzielenia się wiedzą, którego konkurencja będzie mogła Ci pozazdrościć.

Dobre copy

– Powierz swoje copy w nasze ręce

Poza projektowaniem i wdrażaniem stron internetowych oferujemy także tworzenie na nie wartościowego contentu – bez względu na branżę w jakiej działasz. Nasz doświadczony zespół copywriterów przygotuje treści do wybranych sekcji Twojej strony lub też na całą witrynę. Zaprojektujemy napisy na przyciskach, call to action, zajmiemy się także blogiem firmowym.

Działasz w specjalistycznej branży, operującej fachowym słownictwem? Zajmiemy się i tym!
Nasi copywriterzy pisali już niemal na wszystkie tematy, a gruntowny research pozwalający zgłębić arkana każdej dziedziny to ich specjalność.

Tym, co odróżnia nas od innych agencji copywriterskich, jest fakt, że nie patrzymy na treści w oderwaniu od layoutu witryny, ale dostrzegamy wzajemną współpracę tych dwóch elementów – z jednej strony teksty powinny się idealnie w niego wpasowywać, z drugiej design powinien je jak najbardziej eksponować. Tylko wzajemne uzupełnianie się tych dwóch obszarów może skutkować powstaniem przemyślanej i spójnej pod każdym względem strony www.

Decydując się na współpracę z nami w zakresie copywritingu, otrzymujesz znacznie więcej niż treści – zyskujesz przemyślany system komunikacji, w którym każdy najdrobniejszy element na stronie przybliża Cię do osiągnięcia Twoich celów biznesowych.