Cosmetic Safety
Strona www i SEO dla laboratorium badawczego
Zobacz jaką metamorfozę przeszła strona dla firmy zajmującej się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków - Cosmetic Safety
Kompleksowa realizacja obejmowała:
cosmetic-safety.pl
Logo
z otoczeniem marki dopasowanym do sektora laboratoryjnego
Strona internetowa
prezentująca zespół specjalistów i szeroką ofertę usług
Treści
ze specjalistycznego zakresu stworzone przez rzetelnego copywritera
Pozycjonowanie w Google
wysokie pozycje w wyszukiwarce na frazy kluczowe
Dla kogo pracowaliśmy?
Cosmetics Safety
O firmie
Cosmetic safety zajmuje się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków zarówno na etapie ich powstawania, jak i w trakcie obrotu już istniejącym produktem kosmetycznym. W ich ofercie znajdziemy również usługi badania składu kosmetyków, czy testy konserwacji.
Branża kosmetyczna
Projektując stronę dla branży kosmetycznej, a konkretnie sektora laboratoriów kontroli jakości istotne jest w wyraźny sposób podkreślenie wysokiej jakości usług. Zakładka prezentująca zespół specjalistów pozwala podkreślić ich szeroką wiedzę w zakresie regulacji prawnych oraz wymagań jakościowych, a także ich umiejętności poparte latami edukacji.
Zobacz co nasz klient sądzi o współpracy z nami:
- kompleksowa usługa
- zaangażowanie rzetelnego copywritera
- otrzymanie konwertującej strony
Dużym atutem współpracy z Webiso jest na pewno kompleksowość ich usług. Możliwość stworzenia strony oraz pozycjonowania jej w jednym miejscu znacznie ułatwiły cały proces. Poza wykonaniem logo dla mojej firmy, czy przygotowaniu stopki do maila, zadbali oni również o odpowiedniego copywritera, który stworzył wartościowe treści na stronę. Jestem wciąż bardzo zadowolona ze współpracy z Webiso, dzięki której cieszę się dużym odzewem od klientów przez stronę.
Anna Śmieszek
Właścicielka Cosmetic Safety
Jak zrozumieliśmy sytuację klienta
Wyzwanie
Pani Anna z Cosmetic Safety posiadała stronę internetową typu one page z bardzo skrótowym opisem usług firmy. Potrzebowała bardziej rozbudowanej strony która pozwoliła by na uwiarygodnienie firmy oraz pozyskiwanie klientów. Kluczowe również było, aby strona dawała możliwość zaprezentowania zespołu specjalistów.
Efekty naszej pracy
Rozwiązanie
Logo
Współpracę rozpoczęliśmy od wykonania nowego projektu graficznego logo, w którym zaproponowaliśmy kolorystykę dostosowaną do sektora laboratoryjnego.
Finalne logo Cosmetic Safety to przede wszystkim spokój. Zastosowany font łączy w sobie delikatność
i profesjonalizm, które cechują firmę. Niebieski kolor, który zastosowaliśmy w logo, pomógł nam tylko je uwydatnić. Poza napisem dodaliśmy również element graficzny. Widoczne na nim listki reprezentują bezpieczny, naturalny skład badanych przez firmę kosmetyków. Zostały one otoczone dwoma okręgami,
które przywodzą na myśl zarówno wieczka kosmetyków, jak i szkła mikroskopu.
- Stworzyliśmy logo oddające charakter marki
- Opracowaliśmy kolorystykę logo przystosowaną do branży
- Przygotowaliśmy wizualizacje logo obrazujące użycie w praktyce
Strona internetowa
Wspólnie z klientką uzgodniliśmy że komunikacja na stronie będzie budowana w oparciu o firmę za którą stoją specjaliści. Zaprojektowaliśmy strukturę umożliwiającą w przyszłości dodawanie kolejnych osób do zespołu.
Zadbaliśmy również o przedstawienie firmy jako ekspertów w swojej dziedzinie. Na stronie nie zabrało sekcji ze szczegółowymi opisami procedur wykonywania badań kosmetyków, jak i ich prawnych aspektów. Dodatkowo dzięki podstronie z poradnikiem firma może podzielić się z klientami swoim doświadczeniem oraz poradami związanymi z branżą.
- Zaprojektowaliśmy strukturę strony
- Zaprojektowaliśmy strukturę komunikacji z klientem
- Dobraliśmy kolorystykę i szatę graficzną budującą poczucie profesjonalizmu
- Umieściliśmy w odpowiednich miejscach na stronie elementy CTA wzywające do działania
- Doradziliśmy Klientce wykonanie profesjonalnej sesji zdjęciowej
- Wdrożyliśmy dział Poradnik, mający na celu budowanie pozycji eksperta w branży
Pozycjonowanie
Wyniki organiczne cieszą się większym zaufaniem niż reklamy w Google - dlatego też dla firmy Cosmetic Safety zajmującej się oceną bezpieczeństwa kosmetyków zaproponowaliśmy usługę pozycjonowania organicznego. Pierwszym etapem był dobór konwertujących fraz związanych z usługami jakie świadczy firma Cosmetic Safety. Z racji dość specjalistycznej usługi i możliwości jej świadczenia w całej Polsce, razem z Klientem podjęliśmy decyzję o pozycjonowaniu fraz globalnych (bez miasta). Osiągniecie wysokich pozycji na wiele fraz związanych z usługami wymagało przygotowania odpowiedniej struktury strony, wysokiej jakości specjalistycznych treści, jak również ustalenia i realizacji strategii linkbuildingowej. Oferta dzieli się na dwie podstawowe gałęzie związane z badaniem i oceną kosmetyków, każda z nich jest przygotowana do zaprezentowania kilkunastu usług. Całość pozwala na umieszczenie sporej ilości specjalistycznych usług, gwarantując rankowanie tych podstron na wysokich pozycjach w Google. Eksperckość i źródło dodatkowego ruchu organicznego buduje również dział Baza wiedzy, w którym publikowane są artykuły skierowane do Buyer Person Klienta.
Działania SEO jakie wykonaliśmy dla klienta:
- przeprowadziliśmy z Klientem warsztat doboru fraz, wybierając te które najlepiej skonwertują na zakup konkretnej usługi,
- zaprojektowaliśmy strukturę strony, w szczególności poszczególne podstrony usług,
- dobraliśmy copywritera specjalizującego się w tekstach specjalistycznych, dobrze znającego tematykę badań laboratoryjnych jak również optymalizację treści pod kątem SEO,
- przygotowaliśmy strategię linkbuildingu budując autorytet domeny w Google,
- wprowadziliśmy działania link buildingowe mające na celu podniesienie pozycji na konkretne frazy
- zadbaliśmy o właściwe linkowanie wewnętrzne
- popracowaliśmy nad właściwym rozkładem anchor tekstów w linkach przychodzących
- na bieżąco monitorujemy i podnosimy pozycję strony na poszczególne słowa kluczowe
Pozycjonowanie profilu w mapach Google:
- Doradziliśmy Klientce pozycjonowanie się również w Mapach Google
- Stworzyliśmy i uzupełniliśmy dla firmy profil w Google Moja Firma
- Zadbaliśmy o wysokie rankowanie profilu w mapach Google i wynikach organicznych
Efekty pozycjonowania
Wzrost liczby zapytań ze strony internetowej
Wzrost widoczności w TOP10 w ciągu 5 miesięcy
9 na 16 pozycjonowanych fraz osiągnęło pozycję TOP5 lub wyższą
8-krotny wzrost ruchu organicznego na stronie internetowej
Wartościowe treści
Działania firmy skupiają się wokół bardzo specjalistycznych zagadnień, dlatego też kluczowe było, aby teksty na stronie wyróżniały się rzetelnością i profesjonalizmem. Dobór odpowiedniego copywritera, który sprosta temu zadaniu nie należało do najłatwiejszych. Udało nam się jednak podjąć współpracę z osobą, która stworzyła rzetelne treści na stronie, co znacząco wpłynęło na rzetelność całej marki.
- Zaplanowaliśmy ilość treści i nagłówków wraz z podziałem na sekcje, biorąc pod uwagę wytyczne SEO
- Dostarczyliśmy specjalistyczne treści od rzetelnego copywritera specjalizującego się w branży Klienta
- Przeprowadziliśmy audyt treści, nasycenia słów kluczowych i zawartości nagłówków h1, h2, h3 pod kątem oceny ich przez algorytmu Google w odniesieniu do słów kluczowych
Podsumowanie
Wynik
Szereg działań, które podjęliśmy podczas współpracy z Cosmetic Safety zaowocował stroną, która przyciąga klientów na dłużej. Struktura strony umożliwia nie tylko swobodne poruszanie się po niej, ale również pozwala
w prosty sposób zapoznać się z bogatą ofertą firmy. Skuteczne pozycjonowanie, dzięki któremu strona wyświetla się na pierwszych pozycjach wyszukiwania, zapewniło wysoką konwersję oraz napływ nowych odbiorców witryny. W połączeniu ze spójną identyfikacją wizualną strona zapewnia wyjątkowe doznanie użytkownika.