Rafinstal

Strona www, logo i treści dla firmy z branży instalacji budowlanych

Zobacz co przygotowaliśmy dla firmy zajmującej się montażem wentylacji i rekuperacji - Rafinstal.

Zobacz więcejZobacz więcej
Nasz zespół

Kompleksowa realizacja obejmowała:

rafinstal.pl

Przyrządy do projektowania

Logo

z symbolem nawiązującym do świadczonych usług

Przyrządy do projektowania

Strona internetowa

podkreślająca indywidualne podeście do klienta

Przyrządy do projektowania

Treści

w specjalistyczny sposób opisujące usługi

Dla kogo pracowaliśmy?

Rafinstal

O firmie

Rafinstal to jednoosobowa firma, która zajmuje się montażem wentylacji oraz rekuperacji. Specjalizują się zarówno instalacją wentylacji w domach, jak i w budynkach komercyjnych i biurowych oraz montażem wentylacji przeciwpożarowych.

Branża

Tworząc stronę dla branży instalacyjnej kluczowe jest podkreślenie jakości usług firmy. Prezentacja dotychczasowych usług, jak i opinii klientów pozwala podkreślić jakość realizowanych instalacji oraz indywidualne podejście do odbiorcy.

Jak zrozumieliśmy sytuację klienta

Wyzwanie

Pan Rafał prowadzi firmę świadczącą usługi w branży instalacji budowlanych, specjalizuje się w montażu wentylacji. W momencie podjęcia współpracy zależało im na zmianie profilu firmy na w pełni samodzielną działalność - jako niezależna firma - a nie w roli podwykonawcy.

Efekty naszej pracy

Rozwiązanie

Logo

Jednym z pierwszych kroków podczas tej realizacji było stworzenie otoczenia marki. Zaprojektowane przez nas logo wyraźnie nawiązuje do profilu firmy. Znajdziemy w nim uproszczony symbol domu z przechodzącą przez niego falą, która reprezentuje wentylację. Sam font, który tu zastosowaliśmy, dzięki masywności oddaje najważniejsze cechy firmy, czyli solidność i rzetelność. Zastosowaliśmy tutaj niebiesko-czerwoną kolorystykę, która mocno podkreśla profesjonalizm firmy, jednocześnie stanowiąc nawiązanie do świadczonych usług.

 

  • Stworzyliśmy logo nawiązujące do profilu firmy
  • Zaprojektowaliśmy sygnet nawiązujący do usług realizowanych przez klienta
  • Zastosowaliśmy kolorystykę nawiązującą do branży

Strona internetowa

Podczas projektowania samej strony rozpoczęliśmy naszą pracę od stworzenia jej struktury. Zależało nam tutaj na przejrzystej prezentacji oferty, która podkreśli rolę firmy, jako samodzielnego wykonawcy. Poza prezentacją samych usług istotne było tutaj zaprezentowanie wykonanych przez firmę instalacji. Realistyczność zdjęć z dotychczasowych realizacji podkreślają rzetelność firmy Pana Rafała. Dodatkowym atutem na stronie jest sekcja z opiniami klientów


Struktury Call To Action (CTA) umieściliśmy w odpowiednio dobranych miejscach, tak aby jak najskuteczniej wpływały one na konwersję odbiorców w klientów.

  • Zaplanowaliśmy strukturę strony internetowej
  • W czytelny sposób zaprezentowaliśmy ofertę firmy
  • Zamieściliśmy liczne zdjęcia z dotychczasowych realizacji
  • Zadbaliśmy o rozmieszczenie CTA, tak by zwiększyć konwersję na stronie 

Zobacz stronę

Copywriting

Treści na stronie determinują sposób komunikacji z klientem. Zadbaliśmy o przygotowanie specjalistycznych tekstów, które dokładnie opisują usługi firmy. Nie chcieliśmy przytłaczać odbiorców dużą ilością treści, dlatego skupiliśmy się na krótkim i jednocześnie klarownym przedstawieniu oferty, tak aby zachęcić do podjęcia kontaktu z firmą.

  • Przygotowaliśmy specjalistyczne treści na stronie
  • Zadbaliśmy o odpowiednią ilość tekstów
  • Klarownie opisaliśmy oferowane przez firmę usługi

Podsumowanie

Wynik

Stworzona przez nas strona wraz z identyfikacją wizualną marki pozwoliła Panu Rafałowi na lepsze budowanie wiarygodności swojej firmy. Strona pozwala potencjalnym klientom firmy Rafinstal na zapoznanie się z dotychczasowymi realizacjami. Dodatkowo podkreśla ona, że firma rzetelnie działa na rynku i warto jej zaufać.

Zobacz jak współpraca z nami może odmienić wizerunek Twojej firmy

Chcę skorzystać z bezpłatnej konsultacjiBezpłatna konsultacja

Case study

zobacz efekty naszej pracy

Strona i SEO dla sklepu ze sprzętem medycznym

Strona oraz identyfikacja wizualna marki, które budują zaufanie i poczucie bezpieczeństwa u odbiorcy i zachęcają do skorzystania z ich usług.

Sprawdź

Od inspiracji do projektu, czyli jak zrobić dobre logo?

Zobacz jak podchodzimy do tworzenia logotypów – od pomysłu po finalny efekt.

Sprawdź