Esovio

Strona i SEO dla sklepu ze sprzętem medycznym

Zobacz jaką metamorfozę przeszła strona dla sklepu medycznego - Esovio oraz jakie dostarczyliśmy wyniki organiczne.

Zobacz więcejZobacz więcej
Nasz zespół

Kompleksowa realizacja obejmowała:

esovio.pl

Przyrządy do projektowania

Logo

z kolorystyką wzbudzającą zaufanie u odbiorców

Przyrządy do projektowania

Strona internetowa

z klarowną prezentacją bogatego asortymentu sklepu

Przyrządy do projektowania

SEO

treści SEO wkomponowane w layout strony

Zobacz co nasz klient sądzi o współpracy z nami:

 

  • bardzo sprawne stworzenie logo oraz wizytówek
  • wsparcie podczas pisania tekstów na stronę
  • wskazówki jak samodzielnie tworzyć wartościowe treści
  • wymierne efekty współpracy
  • dostarczenie efektów, które zapowiedziane były na początku współpracy

Projektowanie naszej nowej strony przebiegało bez zarzutów, a samą współpracę z panem Łukaszem wspominam bardzo dobrze. Dopracowywanie szczegółów minęło w profesjonalnej i zarazem przyjaznej atmosferze. Dużym plusem był wysoki poziom wiedzy właścicieli oraz pracowników, a także ich dyspozycyjność. Otrzymaliśmy wsparcie przy pisaniu treści na stronę oraz przydatne wskazówki, jak samodzielnie przygotowywać wartościowe wpisy. Cieszy mnie to, że finalny efekt okazał się tym, na co umawialiśmy się na początku współpracy. Dodatkowo jestem zadowolona z ostatecznego rezultatu, jeśli chodzi o stworzenie firmowego logo oraz projektu wizytówek. Z przyjemnością rekomenduję Webiso!

Autor opinii

Karolina Wrześniowska

Prezes Zarządu

Dla kogo pracowaliśmy?

Esovio

O firmie

Esovio to sklep medyczny oferujący asortyment medyczny, zarówno stacjonarnie, jak i online. Oferują oni zaopatrzenie medyczne zarówno dla klientów indywidualnych oraz instytucjom takim jak gabinety lekarskie, przychodnie, szpitale.

Branża medyczna

Branża medyczna wymaga strony, która pozwoli zbudować godny zaufania wizerunek firmy. Przejrzysta struktura pozwala w klarowny sposób zaprezentować bogatą ofertę sklepu medycznego zachęcając tym samym odbiorców do podjęcia decyzji zakupowej.

Jak zrozumieliśmy sytuację klienta

Wyzwanie

Właścicielka specjalistycznego sklepu medycznego z Krakowa zgłaszając się do nas była w sytuacji, kiedy klienci jej sklepu pozyskiwani byli głównie dzięki bliskiej lokalizacji jednego z krakowskich szpitali. Naszej klientce zależało jednak na poszerzeniu działania sklepu poprzez pozyskiwanie klientów również z internetu.

Firma, która wzbudza zaufanie - właśnie tak chcieliśmy, aby został odbierany nasz klient przez odwiedzających stronę. Cel może dość oczywisty, dlatego przejdźmy do tego, jak to osiągnęliśmy.

Efekty naszej pracy

Rozwiązanie

Logo

W pierwszej kolejności zajęliśmy się identyfikacją marki. Kolory przy budowaniu wizerunku to nie tylko kwestia gustu. Do tego właśnie musieliśmy przekonać naszą klientkę i pokazać jej, że czasem warto odbiec od własnych upodobań. Zaproponowany przez nas kolor niebieski, pomimo, że różnił się od początkowej wizji klientki, powszechnie kojarzy się z zaufaniem i bezpieczeństwem. Nie mogło go więc zabraknąć na stronie i w logo firmy. Dodając do tego nowoczesny wygląd strony oraz odpowiednie fonty dostaliśmy spójny obraz marki.
Zaadaptowaliśmy nowy styl marki również na istniejący sklep internetowy firmy. 


Prostota nie musi oznaczać nudy. Dlatego też w nieoczywisty sposób udało nam się wpleść w literę “E” element przypominający krzyż medyczny. I jak tu nie zaufać firmie Esovio po zobaczeniu tego logo?

 

  • Dobraliśmy niebieską kolorystykę pasującą do branży medycznej
  • Stworzyliśmy spójny wizerunek marki wzbudzający poczucie bezpieczeństwa u klientów
  • Przygotowaliśmy wizualizacje logo obrazujące użycie go w praktyce
  • Zadbaliśmy o nowoczesny wygląd strony
  • Stworzyliśmy logo z elementem wskazującym na branżę klienta

Strona internetowa

Głównym celem przy tworzeniu strony dla Esovio było zwiększenie sprzedaży. Właśnie dlatego odpowiednie wyeksponowanie ich asortymentu było dla nas kluczową kwestią. 
Zadbaliśmy również o to, aby każdy mógł dowiedzieć się najważniejszych informacji w temacie refundacji produktów medycznych. Poza klarownym przekazaniem informacji w tym temacie umieściliśmy na stronie również odnośniki do odpowiednich stron Narodowego Funduszu Zdrowia. Aby ułatwić klientowi zaopatrzenie się w niezbędne artykuły medyczne wypunktowaliśmy produkty z oferty, które podlegają refundacji.
Elementem, który wpływa na sprzedaż firmy jest umieszczenie bezpośredniego przekierowania ze strony na sklep internetowy firmy.

  • Zaprojektowaliśmy strukturę komunikacji z klientem
  • Dobraliśmy kolorystykę i szatę graficzną tworzące poczucie bezpieczeństwa
  • Umieściliśmy w odpowiednich miejscach na stronie elementy CTA wzywające do działania
  • Dodaliśmy przekierowanie do internetowego sklepu firmy
  • Zadbaliśmy o klarowne przekazanie informacji o refundacji produktów medycznych

Zobacz stronę

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie strony rozpoczyna się już na etapie tworzenia jej struktury. Ważne jest aby już od podstaw strona była zoptymalizowana pod wdrożenie skutecznego SEO. W przypadku sklepu medycznego Esovio zadbaliśmy o umieszczenie na stronie licznych sekcji tekstowych, tak aby wpływały one pozytywnie na efekty pozycjonowania. Zostały one jednak wkomponowane w layout tak, aby strona nie straciła na czytelności. Dobierając frazy kluczowe zależało nam na tym, aby zapewnić jak najlepsze pozycjonowanie lokalne dla firmy, skupiając się na specjalistycznym sprzęcie, który firma oferuje.

Działania SEO jakie wykonaliśmy dla klienta:

  • zaprojektowaliśmy strukturę strony oraz poszczególne podstrony usług,
  • przygotowaliśmy strategię linkbuildingu tworząc autorytet domeny w Google,
  • wprowadziliśmy działania link buildingowe, dzięki którym zwiększyliśmy pozycję wybranych fraz,
  • przeprowadziliśmy z Klientem warsztat doboru fraz, wybierając te które najlepiej skonwertują na zakup konkretnej usługi,
  • zadbaliśmy o właściwe linkowanie wewnętrzne,
  • popracowaliśmy nad właściwym rozkładem anchor tekstów w linkach przychodzących,
  • na bieżąco monitorujemy i dbamy o wysoką pozycję strony w wyszukiwaniach Google.

Pozycje w wyszukiwarce Google

na kluczowe dla klienta frazy

sklep medyczny Kraków

4 400 zapytań/msc. TOP 3

sklep ortopedyczny Kraków

1 900 zapytań/msc. TOP 3

sklep rehabilitacyjny Kraków

480 zapytań/msc. TOP 4

sklep medyczny Kraków Krowodrza

140 zapytań/msc. TOP 1

sklep fizjoterapeutyczny Kraków

50 zapytań/msc. TOP 3

Wzrost pozycji strony Esovio. Dzień rozpoczęcia pozycjonowania vs aktualnie wg Senuto

Podsumowanie

Wynik

Rozpoczynając współpracę z Esovio postawiliśmy sobie jasne cele, z których najważniejszym dla nas było zadbanie o odpowiedni wizerunek firmy. Dzięki zastosowaniu kolorystyki adekwatnej do branży klienta, już od pierwszego spotkania z firmą - czy będzie to zobaczenie logo, czy może odwiedzenie witryny - możliwe jest wzbudzenie w nim poczucia bezpieczeństwa. Przejrzystość oferty sprawia, że konwersja odbiorcy w klienta stała się znacznie krótsza, a dzięki bezpośredniemu przekierowaniu na sklep internetowy marki, decyzje zakupowe podejmowane są znacznie szybciej.

Zobacz jak współpraca z nami może odmienić wizerunek Twojej firmy

Chcę skorzystać z bezpłatnej konsultacjiBezpłatna konsultacja

Case study

zobacz efekty naszej pracy

Strona i SEO dla zespołu inżynierów, planistów transportu

Strona przyciąga minimalizmem i zatrzymuje na dłużej dzięki merytoryczny treściom. 

Sprawdź

Strona i treści dla firmy z branży instalacji budowlanych

Identyfikacja wizualna marki oraz strona internetowa podkreślająca indywidualne podejście do klienta oraz wysoką jakość usług firmy.

Sprawdź