Google Ads

Linki sponsorowane jest to rodzaj reklamy internetowej w postaci odnośników tekstowych, czasem uzupełnionych o niewielką grafikę. Skuteczność tej formy reklamy polega na tym, że wyświetla się ona kontekstowo, tzn. pasuje tematycznie do treści znajdujących się na danej stronie bądź wpisanych przez użytkownika w wyszukiwarce (w przypadku linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania np. Google). Dzięki dopasowaniu kontekstowemu istnieje duże prawdopodobieństwo, że użytkownik zainteresuje się reklamą, gdyż będzie odpowiadała wyszukiwanym przez niego informacjom, co przekłada się na wyższy współczynnik CTR (tzw. "klikalność") oraz lepszą konwersję.

W Agencji Webiso możemy zaproponować Ci zaprojektowanie oraz wdrożenie kampanii linków sponsorowanych z optymalnym wykorzystaniem budżetu oraz precyzyjnym dopasowaniem grupy docelowej.

Przeprowadzamy kampanie linków sponsorowanych w następującym zakresie:

  • kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google,
  • linki sponsorowane w sieci Google Ads wyświetlane na stronach internetowych,
  • linki sponsorowane na Facebooku (Meta)

Kampania linków sponsorowanych (z ang. PPC - Pay Per Click) jest obok pozycjonowanie organicznego (z ang. SEO - Search Engine Optimization) jedną z form marketingu w wyszukiwarkach internetowych (z ang. SEM - Search Engine Marketing).

W przypadku kampanii linków sponsorowanych Google Ads płacimy za każde przejście z wyszukiwarki do pozycjonowanej strony.

Zasadniczą różnicą między kampanią linków sponsorowanych (PPC) np. Google Ads a pozycjonowaniem organicznym (SEO) jest to, iż ta druga dotyczy naturalnych (organicznych) wyników wyszukiwania i jej celem jest sprawienie aby strona internetowa firmy zawsze pojawiała się wśród pierwszych wyników wyszukiwania dla danej frazy/słowa kluczowego.

Skontaktuj się z nami! Chętnie doradzimy Ci czy kampanie linków sponsorowanych będą odpowiednie dla Ciebie, wspólnie przygotujemy strategię odpowiedniego wykorzystania środków na nie przeznaczonych.