Cosmetic Safety
Odświeżenie logo laboratorium badawczego
Zobacz jaką metamorfozę przeszło logo Cosmetic Safety - firmy zajmującej się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków.
Dla kogo pracowaliśmy?
Cosmetics Safety
O firmie
Cosmetic safety zajmuje się kompleksowymi badaniami oraz oceną bezpieczeństwa kosmetyków zarówno na etapie ich powstawania, jak i w trakcie obrotu już istniejącym produktem kosmetycznym. W ich ofercie znajdziemy również usługi badania składu kosmetyków, czy testy konserwacji.
Branża kosmetyczna
Firma działa w branży kosmetycznej, a konkretnie w sektorze laboratoriów kontroli jakości, gdzie rozległa wiedza prawna idzie w parze z umiejętnościami nabywanymi przez lata edukacji.
Logo
- Font łączący w sobie delikatność i profesjonalizm firmy
- Subtelny symbol przedstawiający w sobie usługi oferowane przez markę
- Kolorystyka przystosowana do branży, wzbudzająca poczucie bezpieczeństwa
Metamorfoza
Tworząc nowe logo dla Cosmetic Safety chcieliśmy jak najbardziej dostosować je do branży laboratoryjnej. Nasze prace rozpoczęliśmy od doboru odpowiedniej kolorystyki. Zastosowany niebieski odcień wzbudza poczucie bezpieczeństwa u klientów oraz pozwala w budowaniu większego zaufania. Delikatność symbolu podkreśla spokój zamknięty w logo. Widoczne listki to bezpieczny i naturalny skład kosmetyków. Otoczenie ich dwoma okręgami przywodzi na myśl szkła mikroskopu, czyli niezbędnego elementu wyposażenia każdego laboratorium. Font użyty w logotypie to połączenie profesjonalizmu oraz delikatności, które świetnie oddają charakter marki.