Wanika
Rebranding logo producenta sprzętu strzałowego
Zobacz jaką metamorfozę przeszło logo Waniki - producenta sprzętu strzałowego.
Dla kogo pracowaliśmy?
Wanika
O firmie
Wanika to firma zajmująca się produkcją sprzętu strzałowego wykorzystywanego w trakcie wykonywania robót strzałowych w zakładach górniczych.
Branża
Firma działa w branży górniczej, jest producentem na rynku polskim. Swoje produkty dostarcza wszystkim podziemnym zakładom górniczym w Polsce.
Logo
- Strzelisty symbol nawiązujący do produkowanych materiałów strzałowych
- Grafitowy kolor jednoznacznie kojarzący się z branżą górniczą
- Szeroki oraz nowoczesny font podkreślający solidność oraz rozwojowy charakter marki
Metamorfoza
Przystępując do metamorfozy logo Waniki istotne było unowocześnienie loga, a co za tym idzie uproszczenie go. Nie zrezygnowaliśmy całkowicie z jego pierwotnego wyglądu zostawiając literę "W", będącą inicjałem nazwy firmy, jako symbol marki. Nadaliśmy mu dynamiczny, strzelisty kształt - wpasowujący się w produkowane przez nich materiały strzałowe. Postanowiliśmy jednak zmienić kolorystykę logo. Zrezygnowaliśmy z zieleni i czerni na rzecz grafitowego koloru. Poza podkreśleniem w ten sposób elegancji i profesjonalizmu marki przywodzi on na myśl braże górniczą. Font, który użyliśmy w projekcie to połączenie nowoczesności z geometrycznymi kształtami. Nie tylko przywodzi on na myśl solidność firmy oraz produkowanych przez nią produktów, ale również postępowość i dostosowanie sprzętu do najnowszych standardów.