Karisma
Rebranding logo firmy zajmującej się radiokomunikacją
Zobacz jaką metamorfozę przeszło logo firmy z branży radiokomunikacji - Karisma.
Dla kogo pracowaliśmy?
Karisma
O firmie
Karisma dostarcza rozwiązania komunikacyjne do profesjonalnych zastosowań, takich jak projektowanie łączności, dostarczanie urządzeń i systemów radiokomunikacyjnych.
Branża
Firma działa w branży radiokomunikacyjnej
Logo
- Prostota i nowoczesność oddające cechy świadczonych usług
- Symbol nawiązujący do fal radiowych
- Turkusowy kolor kojarzony z branżą
Metamorfoza
Tworząc nowe logo dla firmy Karisma zadbaliśmy o prosty font. Nazwa firmy stanowi tutaj główny element dlatego zależało nam, aby jak najlepiej oddawała charakter marki. Litery w nazwie są tej samej wielkości i nadają logo nowoczesnego i prostego charakteru. Symbol zastosowany w logo nawiązuje do fal radiowych, które intuicyjnie kojarzą się z branżą firmy. Użyty w projekcie kolor turkusowy również kojarzony jest z branżą, jaką jest komunikacja. Oryginalności nadaje umieszczenie sygnetu p prawej stronie logo.