Marka pasów pozycjonujących do samochodów
Strona internetowa typu OnePage z prezentacją produktu
Zobacz jaka wkomponowanie video w sekcję z prezentacjami pozwoliło szczegółowo zaprezentować produkt. Zastosowane akcenty kolorystyczne współgrają z linią graficzną produktu.

Dla kogo pracowaliśmy?
Voyageur
O firmie
Voyageur to marka specjalistycznych pasów pozycjonujących do samochodów. Pozwalają one na bezpieczną podróż dla osób z niepełnosprawnością zapewniając im poprawną i wygodną pozycję siedzącą.
Branża
Firma działa w branży produkcyjnej tworząc specjalistyczne sprzęty rehabilitacyjne.
Zobacz co nasz klient sądzi o współpracy z nami:
- wsparcie techniczne związane z migracją danych i serwerem
- duża dbałość o szczegóły
- terminowe wykonanie strony
- uwzględnianie uwag
- fachowe doradztwo zapewniające efektywną współpracę
Jesteśmy bardzo zadowoleni z współpracy z firmą Webiso. Od początku mogliśmy liczyć na ich duże wsparcie techniczne związane z migracją danych i serwerem, tak żeby wszystkie nasze strony i poczta działały bez zarzutu. Strona internetowa została wykonana z dużą dbałością o szczegóły, a cały proces przebiegał sprawnie, terminowo, a przede wszystkim z uwzględnieniem naszych uwag. Dużym plusem tej współpracy jest dostęp do panelu strony i możliwość samodzielnej edycji treści. Kontakt z firmą był na najwyższym poziomie – zawsze szybko odpowiadali i rozwiązywali wszelkie kwestie. Fachowe doradztwo oraz szybka reakcja na nasze potrzeby sprawiły, że współpraca była nie tylko efektywna, ale także przyjemna. Z optymizmem patrzymy na dalszą współpracę!

Aleksandra Gargol
Marketing Manager
Strona internetowa
Przygotowaliśmy onepage produktowy z dokładnym opisaniem produktu oraz jego zalet. Na stronie znalazło się na niej wiele sekcji tekstowych. Dokładny opis firmy i jej powstania pokazuje rzetelność oraz dbałość o jakość firmy. Na stronie zamieściliśmy również filmy, które przedstawiają wykorzystanie pasów w praktyce oraz dokładne instrukcje ich montowania i użytkowania. Umieściliśmy na stronię również sekcję z zaletami produktu, gdzie dzięki odwracającym się kartom użytkownik może szybko dowiedzieć się kluczowych informacji o produkcie. Nie zabrakło również formularza kontaktowego, dzięki któremu klient może umówić się na przymiarkę produktu.
- dobór atrakcyjnych sekcji graficznych dopasowanych do linii graficznej produktu
- wkomponowanie w stronę sekcji z prezentacjami video




