Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Tworząc stronę dla sklepu medycznego Esovio zależało nam, aby przeprowadzić bardzo dokładną analizę odbiorcy. Wiemy jak istotne dla ludzi są tematy związane ze zdrowiem, dlatego też zadbaliśmy o stronę, którą cechuje profesjonalizm oraz elegancki design.
Przejrzystość i efektowność strony
Podczas analizy potrzeb klienta na pierwszy plan wysunęła się potrzeba wzbudzenia zaufania u odbiorców. Ważne tutaj było również zrozumienie ich potrzeb. W tym celu postawiliśmy na przejrzysty design z elementami tworzącymi efekt wow. Nie zabrakło również akcentów kolorystycznych oraz odpowiednio dobranych ikon. Po analizie w zespole postanowiliśmy zachować przejrzystość oraz intuicyjność na stronie, aby była ona dostosowana do odbiorców. W oparciu o te wszystkie aspekty podeszliśmy do realizacji dla Esovio.
Rzetelne treści
Treści na stronie sklepu medycznego poprzez swoją tematykę mają profesjonalny i rzeczowy ton. Nie chcieliśmy, aby aspekty wizualne odciągały uwagę odbiorców, a lektura mogła przebiegać w pełnym skupieniu. Zależało nam, aby klienci mogli w pełni zapoznać się z kluczowymi informacjami, aby wybrać odpowiedni dla siebie produkt.
Optymalizacja SEO
Istotne było dla nas, żeby strona już od podstaw dostosowana była do skutecznego wdrożenia pozycjonowania. Wysokie wyniki w wyszukiwaniach to bezpośredni wpływ na zwiększenie ilości klientów firmy.
Logo dostosowane do branży
Zadbaliśmy również o identyfikację wizualną marki i stworzyliśmy unikalne logo. Postawiliśmy tutaj na kolory w odcieniach niebieskiego, które powszechnie kojarzą się z profesjonalizmem. Chcieliśmy również podkreślić rozwojowość firmy poprzez nowoczesny design.