Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Przy tworzeniu strony dla sklepu medycznego Esovio szczególną uwagę poświęciliśmy dokładnej analizie odbiorców. Zdajemy sobie sprawę, jak ważne są dla ludzi kwestie zdrowotne, dlatego zadbaliśmy o stronę, która wyróżnia się profesjonalizmem oraz eleganckim designem.
Przejrzystość i efektowność strony
Podczas analizy potrzeb klienta kluczowa okazała się kwestia wzbudzenia zaufania u odbiorców. Istotne było również zrozumienie ich oczekiwań. W tym celu zdecydowaliśmy się na przejrzysty design z elementami, które tworzą efekt „wow”. Wprowadziliśmy akcenty kolorystyczne oraz starannie dobrane ikony. Po wewnętrznej analizie zespół postanowił zachować przejrzystość i intuicyjność strony, aby była dostosowana do potrzeb odbiorców. W oparciu o te wszystkie czynniki podjęliśmy się realizacji projektu dla Esovio.
Rzetelne treści
Treści na stronie sklepu medycznego utrzymane są w profesjonalnym i rzeczowym tonie, odpowiednim do tematyki. Zależało nam, aby elementy wizualne nie odciągały uwagi odbiorców, pozwalając im skupić się na lekturze. Chcieliśmy, aby klienci mieli możliwość dokładnego zapoznania się z kluczowymi informacjami, co ułatwi im wybór odpowiedniego produktu.
Optymalizacja SEO
Zależało nam, aby strona była od samego początku zoptymalizowana pod kątem skutecznego pozycjonowania. Wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania mają bezpośredni wpływ na zwiększenie liczby klientów firmy.
Logo dostosowane do branży
Zajęliśmy się także identyfikacją wizualną marki, tworząc unikalne logo. Skupiliśmy się na kolorach w odcieniach niebieskiego, które są powszechnie postrzegane jako symbol profesjonalizmu. Dodatkowo, zastosowaliśmy nowoczesny design, aby podkreślić dynamiczny rozwój firmy.