Co zrobiliśmy?
- nowoczesną stronę internetową
- identyfikację wizualną wraz z logotypem
- optymalizację SEO
Podejmując współpracę z Esovio, wiedzieliśmy, że będzie to projekt wymagający od nas dogłębnego zrozumienia profilu użytkownika. Mając na względzie branże klienta, wiedzieliśmy, że strona powinna uosabiać profesjonalizm i zaufanie.
Przejrzystość strony i przyjazna estetyka
Kluczowe dla firmy Esovio było wzbudzenia zaufania u potencjonalnego odbiorcy. Postawiliśmy tutaj na przejrzysty układ strony z elementami przyciągającymi uwagę. Stworzyliśmy w ten sposób obraz profesjonalnej marki, która potrafi zachwycić. Pracując nad tą realizacją poświęciliśmy wiele czasu na analizę potrzeb użytkowników strony, tak aby nawigacja po niej była jak najbardziej intuicyjna. Eleganckie ikony oraz profesjonalna kolorystyka pozwoliły nam zaprezentować Esovio w jak najlepszym świetle.
Merytoryczne treści
Treści dla sklepu internetowego, przez medyczną tematykę, cechują się neutralnym językiem i profesjonalnością. Czytanie tego typu tekstów wymaga często od odbiorcy większej uwagi. Zadbaliśmy, aby odbiorcy nie przytłaczały zbędne grafiki, a treść była kluczowa na stronie.
Pozycjonowanie (SEO)
Już na etapie tworzenia strony zadbaliśmy o wdrożenie optymalizacji SEO, tak aby w efekcie strona zyskała nowych odwiedzających i była łatwa do znalezienia w wyszukiwarce.
Nowoczesne logo
Elementem, o którym nie mogliśmy zapomnieć przy tworzeniu tej strony internetowej było zadbanie o wizerunek marki. Stworzyliśmy logo w nowoczesnej odsłonie, tak aby podkreślić rozwój istotny dla marki. Aby podkreślić profesjonalizm firmy zastosowaliśmy niebieski kolor.