Przy tworzeniu strony internetowej dla PARKCASH stworzyliśmy unikalne doświadczenie dla ludzi poszukujących nowoczesności. Pierwsze wrażenie odgrywa kluczową rolę, dlatego postaraliśmy się, aby PARKCASH prezentował się na swojej stronie profesjonalnie. To miejsce, w którym estetyka wykonania idzie w parze z dużą ilością informacji, a wykorzystanie ruchomych elementów oraz wideo powoduje, że klienci wyobrażają sobie siebie parkujących na nowoczesnym parkingu od PARKCASH. Zobaczcie nasz proces decyzyjny i dlaczego strona PARKCASH jest sukcesem.
Strona internetowa
Dynamika, elegancja, profesjonalizm - to trzy słowa, które opisują witrynę PARKCASH. Wykorzystaliśmy wiele filtrów oraz specjalnie dobranych kolorów, aby strona prezentowała się estetycznie. Natomiast użycie infografik oraz sekcji tekstowych z wieloma atrakcyjnymi zdjęciami podnosi wartość merytoryczną w oczach klienta.
Segmentacja klientów
Na podstawie doświadczenia PARKCASH wprowadziliśmy podstawową segmentacje klientów, aby każdy zobaczył spersonalizowane treści i rozwiązania. Praktycznie unikalnie dobrane do jego sytuacji.
Wartościowe treści i copywriting
Budując treści na stronie przywiązujemy uwagę nie tylko do merytorycznego aspektu, ale także do budowania zaufania u potencjalnych klientów od pierwszej chwili.
Formularz kontaktowy
Błyskawicznie dostępny formularz kontaktowy znacząco poprawia konwersję odwiedzających w klientów. Szybko i wygodnie pozwala nawiązać pierwszy kontakt z marką.
Dwie wersje językowe
W przypadku PARKCASH posiadanie angielskiej wersji strony było kluczowe do zawiązania kontaktów biznesowych z globalnymi partnerami. Takie firmy z wielką rzeszą pracowników, mają wiele biur w Polsce. Zwiększenie obecności firmy na scenie międzynarodowej jest nieodzownym elementem walki o klientów i o utrzymanie konkurencyjności na rynku.